Wirtualna rejestracja medyczna

Dobrze zorganizowana recepcja to podstawa funkcjonowania placówki medycznej, ponieważ to właśnie na recepcji pacjenci mają pierwszy kontakt z placówką i personelem medycznym. Czy może być jednak właściwie realizowana, jeśli zajmujesz się równocześnie jej obsługą i leczeniem pacjentów?
11Wirtualna rejestracja medyczna
Dzięki dostępowi do Internetu i usług telekomunikacyjnych, telemedycyna pozwala na ocenę stanu zdrowia pacjenta na odległość i staje się coraz popularniejszą formą realizacji opieki medycznej.

Medyczna rejestracja - podstawa w gabinecie lekarskim

Pacjenci oczekują, że bez problemu dodzwonią się do gabinetu, a ktoś po drugiej stronie poświęci im dużo uwagi, udzieli potrzebnych informacji, umówi wizytę, a w razie potrzeby zmieni jej termin. Mają dużo pytań i wątpliwości dotyczących zakresu świadczonych usług i cennika, chcą się dowiedzieć o dostępność specjalistów, zapytać o to, jak powinni przygotować się do badania albo po prostu wpisać kolejną receptę.

Jeśli samodzielnie prowadzisz recepcję i jednocześnie opiekujesz się pacjentami to wiesz, że pogodzenie obu funkcji bywa uciążliwe albo wręcz niemożliwe. Z drugiej strony zatrudnienie osoby do obsługi rejestracji wiąże się często ze zbyt wysokimi kosztami, a dodatkowo dochodzi konieczność przeszkolenia jej w zakresie obsługi systemu.

Mamy rozwiązanie tego problemu!

System Medyc oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie obsługi pacjentów. Do dyspozycji klientów mamy moduł Rejestracji, Portal Pacjenta z Rejestracją online, a teraz uzupełniliśmy tę ofertę usługą Wirtualnej rejestracji.

Profesjonalna telefoniczna rejestracja pacjenta

Samodzielne odbieranie telefonów stało się dla Ciebie kłopotliwe? Wciąż wybierasz między czasem wolnym, profesjonalną obsługą pacjentów, a pozyskiwaniem nowych? Wiemy, jak cenny jest czas, który możesz przeznaczyć pacjentom. Teraz nie musisz tworzyć osobnego stanowiska i ponosić kosztów zatrudnienia kolejnego pracownika. Przekaż to zadanie nam!

Usługę realizujemy ramach dwóch abonamentów:

  • obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 – koszt 1400 zł netto miesięcznie,
  • obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00, w soboty od 8.00 do 16.00 – koszt 2200 zł netto miesięcznie.

Możesz być pewien, że dzwoniący pacjenci będą obsługiwani w pełni profesjonalnie (jakby odbywała się stacjonarna rejestracja pacjenta w przychodni). Oferujemy kompleksową usługę rejestracji, przenoszenia i anulowania wizyt pacjentów oraz udzielania niezbędnych informacji o wykonywanych w danej placówce usługach, badaniach i zabiegach.

 

11

Co obejmuje wirtualna rejestracja pacjentów?

  • kontakt z pacjentami – odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie merytorycznych odpowiedzi na pytania dotyczące pracy placówki i dostępności specjalistów,
  • udzielanie informacji na temat cen usług i form płatności,
  • przesyłanie formularzy zgód,
  • informowanie pacjentów o tym, w jaki sposób należy się przygotować do badań i zabiegów,
  • umawianie wizyt, 
  • zmianę terminu wizyt,
  • obsługę kalendarzy placówki i terminarzami specjalistów,
  • stały kontakt telefoniczny i mailowy z personelem placówki.

Nasz pracownik jest doskonale przeszkolony w obsłudze i możliwościach systemu Medyc. W kilka sekund odbierze telefon i zbuduje pozytywne doświadczenia pacjenta w pierwszym kontakcie z Twoim gabinetem.

Wirtualna rejestracja telefoniczna - dlaczego warto?

Jesteś lekarzem, który sam prowadzi swój gabinet? Sprawdź, dlaczego warto skorzystać z naszej usługi! Co zyskasz?

 

Pracownik medyczny, który dodatkowo odpowiedzialny jest za recepcję, może napotykać trudności w utrzymaniu efektywności w obu tych obszarach. Obsługa pacjentów wymaga uwagi i czasu, co może prowadzić do opóźnień w przyjmowaniu oraz leczeniu kolejnych pacjentów. Dzięki wirtualnej rejestracji możesz całkowicie skoncentrować się na obsłudze pacjentów i świadczeniu opieki medycznej, co przełoży się na wydajniejsze funkcjonowanie placówki.

 

Kiedy musisz jednocześnie przyjmować pacjentów i zajmować się administracyjnymi zadaniami, może to prowadzić do zwiększonego obciążenia pracowników i wyższego ryzyka popełnienia błędów. Dodatkowo pacjenci mogą potrzebować wsparcia recepcji lub chcieliby umówić się na wizytę w dowolnym czasie, co podczas konsultacji z innym chorym jest niemożliwe. Wirtualna rejestracja pozwala na szybki i wygodny proces umawiania wizyt, co podnosi satysfakcję pacjentów.

 

Telefoniczna rejestracja medyczna – chcesz uzyskać profesjonalne wsparcie w tym zakresie? Zapytaj naszego doradcę o szczegóły!

Testuj za darmo
przez 30 dni

Bezpłatnie i bez zobowiazań
– podejmij świadomą decyzję.

skonsultuj się z doradcą
+48 697 006 797

kontakt@medyc.pl Pon. – Pt. 08:00-16:00

sprawdź nasze pakiety na start

Potrzeby każdej placówki są inne. Wybierz gotowe pakiety lub sprawdź dostępne moduły.
Złożymy dla ciebie system szyty na miarę. PŁAĆ TYLKO ZA TO, Z CZEGO NAPRAWDĘ KORZYSTASZ.
skontaktuj się z doradcą:
+48 697 006 797
kontakt@medyc.pl