Wirtualna rejestracja Medyc

Dobrze zorganizowana recepcja to podstawa funkcjonowania placówki medycznej. Czy może być jednak właściwie realizowana, jeśli zajmujesz się równocześnie jej obsługą i leczeniem pacjentów?

Pacjenci oczekują, że bez problemu dodzwonią się do gabinetu a ktoś po drugiej stronie poświęci im dużo uwagi, udzieli potrzebnych informacji, umówi wizytę a w razie potrzeby zmieni jej termin. Mają dużo pytań i wątpliwości dotyczących zakresu świadczonych usług i cennika, chcą się dowiedzieć o dostępność specjalistów, zapytać o to jak powinni przygotować się do badania albo po prostu wpisać kolejną receptę.

Jeśli samodzielnie prowadzisz recepcję i jednocześnie opiekujesz się pacjentami to wiesz, że pogodzenie obu funkcji bywa uciążliwe albo wręcz niemożliwe. Z drugiej strony zatrudnienie osoby do obsługi rejestracji wiąże się często ze zbyt wysokimi kosztami a dodatkowo dochodzi konieczność przeszkolenia jej w zakresie obsługi systemu.

Mamy rozwiązanie tego problemu

System Medyc oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie obsługi pacjentów. Do dyspozycji klientów mamy moduł Rejestracji, Portal Pacjenta z Rejestracją online  a teraz uzupełniliśmy tę ofertę usługą Wirtualnej rejestracji.

Wiemy jak cenny jest czas, który możesz przeznaczyć pacjentom

Teraz nie musisz tworzyć osobnego stanowiska i ponosić kosztów zatrudnienia kolejnego pracownika. 

Przekaż to zadanie nam. 

Usługę realizujemy w ramach dwóch abonamentów:

obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 – koszt 1600 zł netto miesięcznie,

obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00, w soboty od 8.00 do 16.00 – koszt 2400 zł netto miesięcznie.

Usługa Wirtualnej rejestracji obejmuje: 

  • kontakt z pacjentami – odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie merytorycznych odpowiedzi na pytania dotyczące pracy placówki i dostępności specjalistów,
  • udzielanie informacji na temat cen usług i form płatności,
  • przesyłanie formularzy zgód,
  • informowanie pacjentów o tym w jaki sposób należy się przygotować do badań i zabiegów,
  • umawianie wizyt, 
  • zmianę terminu wizyt,
  • obsługę kalendarzy placówki i terminarzy specjalistów,
  • stały kontakt telefoniczny i mailowy z personelem placówki.

Nasz pracownik jest doskonale przeszkolony w obsłudze i możliwościach systemu Medyc. W kilka sekund odbierze telefon i zbuduje pozytywne doświadczenia pacjenta w pierwszym kontakcie z Twoim gabinetem. 

O szczegóły zapytaj naszego doradcę.

Poprzedni artykułNastępny artykuł

Rozwijam placówki medyczne dzięki technologii Wdrażam innowacyjne rozwiązania które zwiększają jakość leczenia pacjentów Automatyzuje obsługę przychodni, klinik i gabinetów lekarskich   Jestem aktywny na linkedinie. Tworze treści o tematyce medycznej: https://www.linkedin.com/in/jakubozga/   Wydarzenia na których byłem: Amoz, EduHealth, Warsaw Medical Expo