Dobrze zorganizowana recepcja to podstawa funkcjonowania placówki medycznej. Czy może być jednak właściwie realizowana, jeśli zajmujesz się równocześnie jej obsługą i leczeniem pacjentów?
Pacjenci oczekują, że bez problemu dodzwonią się do gabinetu a ktoś po drugiej stronie poświęci im dużo uwagi, udzieli potrzebnych informacji, umówi wizytę a w razie potrzeby zmieni jej termin. Mają dużo pytań i wątpliwości dotyczących zakresu świadczonych usług i cennika, chcą się dowiedzieć o dostępność specjalistów, zapytać o to jak powinni przygotować się do badania albo po prostu wpisać kolejną receptę.
Jeśli samodzielnie prowadzisz recepcję i jednocześnie opiekujesz się pacjentami to wiesz, że pogodzenie obu funkcji bywa uciążliwe albo wręcz niemożliwe. Z drugiej strony zatrudnienie osoby do obsługi rejestracji wiąże się często ze zbyt wysokimi kosztami a dodatkowo dochodzi konieczność przeszkolenia jej w zakresie obsługi systemu.
Mamy rozwiązanie tego problemu
System Medyc oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie obsługi pacjentów. Do dyspozycji klientów mamy moduł Rejestracji, Portal Pacjenta z Rejestracją online a teraz uzupełniliśmy tę ofertę usługą Wirtualnej rejestracji.
Wiemy jak cenny jest czas, który możesz przeznaczyć pacjentom.
Teraz nie musisz tworzyć osobnego stanowiska i ponosić kosztów zatrudnienia kolejnego pracownika.
Przekaż to zadanie nam.
Usługę realizujemy w ramach dwóch abonamentów:
– obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 – koszt 1600 zł netto miesięcznie,
– obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00, w soboty od 8.00 do 16.00 – koszt 2400 zł netto miesięcznie.
Usługa Wirtualnej rejestracji obejmuje:
- kontakt z pacjentami – odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie merytorycznych odpowiedzi na pytania dotyczące pracy placówki i dostępności specjalistów,
- udzielanie informacji na temat cen usług i form płatności,
- przesyłanie formularzy zgód,
- informowanie pacjentów o tym w jaki sposób należy się przygotować do badań i zabiegów,
- umawianie wizyt,
- zmianę terminu wizyt,
- obsługę kalendarzy placówki i terminarzy specjalistów,
- stały kontakt telefoniczny i mailowy z personelem placówki.
Nasz pracownik jest doskonale przeszkolony w obsłudze i możliwościach systemu Medyc. W kilka sekund odbierze telefon i zbuduje pozytywne doświadczenia pacjenta w pierwszym kontakcie z Twoim gabinetem.
O szczegóły zapytaj naszego doradcę.