Medyc » Najczęściej zadawane pytania
Dostawca chmury zawiera szereg certyfikatów które poświadczają że dane przechowywane u tego dostawcy są bezpieczne.
Wszystkie dane są przechowywane w bardzo dobrze zabezpieczonej chmurze. Jeżeli chcesz znać więcej szczegółów na temat zabezpieczeń skontaktuj się z naszym handlowcem.
Uważamy, że to oczywiste jeśli chcemy zapewnić najwyższe standardy współpracy. Wsparcie techniczne dostępne jest od 8 do 16 w dni robocze. Mamy także pakiet “Obsługa premium”. Wsparcie dostępne jest wtedy w godzinach od 8 do 21, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Zapytaj handlowca o tą dodatkową usługę.
Tak można, mamy integracje z ZUS-em.
robi się to w kilku krokach:
1. analiza Państwa potrzeb,
2. zaproponowanie rozwiązania,
3. informacja kosztach i czasie realizacji,
4. realizacja zamówienia, które zaspokaja Państwa potrzeby lub rozwiązuje Państwa problem.
System Medyc posiada integracje z platformą P1 która jest dostawcą e-recepty, e-skierowania i zdarzeń medycznych.
System Medyc jest stabilnym systemem i każdego dnia masz pewność że będzie działał tak samo jak działał wcześniej. Przyjęliśmy, że jest to nasz priorytet obserwując rozwiązania dostępne na rynku i analizując doświadczenia klientów pracujących wcześniej z niestabilnymi i nieprzewidywalnymi narzędziami.
System jest zgodny ze wszystkimi ustawami z rozporządzenia Ministra Zdrowia.
Najlepszym polem do nauki i poznania systemu jest faza testowania. Po podpisaniu umowy oferujemy możliwość skorzystania z “Instrukcji obsługi”, która krok po kroku pokazuje jakie możliwości daje system i jak najefektywniej go używać. Pomagamy również w migracji danych oraz oferujemy szkolenia online i offline.
System Medyc działa w chmurze dlatego niezbędne jest połączenie z internetem.
Jesteśmy firmą IT więc szkolenia online to nasz chleb powszedni. Nie wstydzimy się też pokazać więc jest szansa na spotkanie na miejscu w Państwa placówce.
Tak, system jest bardzo intuicyjny a dodatkowo posiada bardzo obrazową instrukcję obsługi, która dodatkowo ułatwia pracę. Po podpisaniu umowy przesyłamy ją do Państwa mailem.
Oczywiście można dodawać licencje nowych użytkowników. Każde dodanie nowego użytkownika jest związane z dodatkową opłatą wynikająca z umowy.
Wiemy że gdy prowadzi się podmiot leczniczy może dochodzić do wielu zmian kadrowych, płacowych czy związanych z oferowanymi usługami. Nasz system jest elastyczny na tyle, że pozwala włączyc i wyłączyć wybrane przez Państwa funkcje.
Tak można wystarczy kliknąć „Wypróbuj za darmo” u góry strony medyc.pl.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze. Numery telefonów dostępne są na stronie Kontakt. Poza tymi godzinami zapraszamy do kontaktu mailowego. Skontaktujemy się z Państwem i odpowiemy na wszelkie Państwa pytania najszybciej jak to będzie możliwe.
Oczywiście, wszelkich ustaleń w tym zakresie należy dokonywać z działem sprzedaży.
Tak oczywiście, system posiada taką integrację. O więcej szczegółów zapytaj nasz dział sprzedaży.
Jesteśmy rozpoznawalni na rynku Polskim. Co miesiąc zyskujemy nowych klientów, którzy przychodzą do nas na podstawie rekomendacji tych, którzy już z nami współpracują. Pracujemy na naszą markę i zaufanie Partnerów. Jesteśmy rentowni i co miesiąc otrzymujemy nowe pozytywne opinie na temat systemu Medyc. Nie mamy powodu by się zamykać 🙂
Będzie nam bardzo miło Państwa gościć. Jak najbardziej zapraszamy do Gdańska na spotkanie.
Wszystkie dane gromadzone w systemie od początku do końca współpracy są Państwa własnością. Z chwilą rozwiązania umowy dane są przekazane Państwu w dobrze znanym formacie.
Mamy wiele argumentów – Dlaczego? Te kilka poniżej przytoczonych, to dowód, że pewne rozwiązania wdrażamy jako jedni z nielicznych na rynku. Jesteśmy partnerem klienta a nie tylko dostawcą usługi.
1. Medyc jako jeden z niewielu dostawców na rynku oferuje tak silne zabezpieczenia które są również wykorzystywane w bankach.
2. Wykonywanie najczęściej powtarzanych czynności w systemie jest ograniczone do minimalnej ilości kliknięć przez co system jest prosty i intuicyjny.
3. Używamy najnowszych technologii tak by nasi klienci mogli efektywnie leczyć pacjentów i nie tracić czasu na klikanie w systemie.
4. Dajemy extra bonusy klientom. Zawsze wychodzimy do klienta na przeciw i dajemy mu więcej niż na to co się umówiliśmy. Mówimy tutaj o nowych darmowych funkcjach, rozwiązywanie problemów które wychodzą poza zakres naszej umowy, a nawet bezpośredni kontakt do właściciela firmy Medyc.
5. Szczerze przyznajemy się do potknięć, bo wierzymy że współprace buduje się przede wszystkim na zaufaniu. Jesteśmy ludźmi i jak każdemu zdarza się nam popełnić błąd.
Bezpłatnie i bez zobowiazań
– podejmij świadomą decyzję.
skonsultuj się z doradcą
+48 697 006 797
kontakt@medyc.pl Pon. – Pt. 08:00-16:00