Najczęściej zadawane pytania

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości bądź pytania skonsultuj się z naszym doradcą.

Czy moje dane są bezpieczne w chmurze?

Dostawca chmury zawiera szereg certyfikatów które poświadczają że dane przechowywane u tego dostawcy są bezpieczne. 

Gdzie są przechowywane moje dane?

Wszystkie dane są przechowywane w bardzo dobrze zabezpieczonej chmurze. Jeżeli chcesz znać więcej szczegółów na temat zabezpieczeń skontaktuj się z naszym handlowcem.

Czy oferujecie wsparcie techniczne/helpdesk podczas trwania współpracy?

Uważamy, że to oczywiste jeśli chcemy zapewnić najwyższe standardy współpracy. Wsparcie techniczne dostępne jest od 8 do 16 w dni robocze. Mamy także pakiet “Obsługa premium”. Wsparcie dostępne jest wtedy w godzinach od 8 do 21, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Zapytaj handlowca o tą dodatkową usługę.

Czy z systemu mogę wystawiać e-zwolnienia?

Tak można, mamy integracje z ZUS-em.

W jaki sposób dopasować system do moich potrzeb?

robi się to w kilku krokach:
1. analiza Państwa potrzeb,
2. zaproponowanie rozwiązania,
3. informacja kosztach i czasie realizacji,
4. realizacja zamówienia, które zaspokaja Państwa potrzeby lub rozwiązuje Państwa problem.

Czy system integruje się z platformą P1 czyli e-recepty, e-skierowania i zdarzenia medyczne?

System Medyc posiada integracje z platformą P1 która jest dostawcą e-recepty, e-skierowania i zdarzeń medycznych.

Czy system jest stabilny, nie zawiesza się?

System Medyc jest stabilnym systemem i każdego dnia masz pewność że będzie działał tak samo jak działał wcześniej. Przyjęliśmy, że jest to nasz priorytet obserwując rozwiązania dostępne na rynku i analizując doświadczenia klientów pracujących wcześniej z niestabilnymi i nieprzewidywalnymi narzędziami.

Czy Medyc jest zgodny z rozporządzeniami Ministra Zdrowia?

System jest zgodny ze wszystkimi ustawami z rozporządzenia Ministra Zdrowia.

Jakie są minimalne wymagania techniczne komputera aby system działał sprawnie?

  • Procesor 200  MHz
  • Pamięć RAM: 1024 MB
  • Podłączenie do Internetu z prędkością 30 Mb/s
  • Dostęp w przeglądarce Chrome w najnowszej dostępnej aktualnie wersji: wspierająca HTML5, CSS3 i JavaScript, z włączona obsługą Cookies

Jak wygląda wdrożenie klienta w system?

Najlepszym polem do nauki i poznania systemu jest faza testowania. Po podpisaniu umowy oferujemy możliwość skorzystania z “Instrukcji obsługi”, która krok po kroku pokazuje jakie możliwości daje system i jak najefektywniej go używać. Pomagamy również w migracji danych oraz oferujemy szkolenia online i offline.

Czy system może działać bez połączenia internetowego?

System Medyc działa w chmurze dlatego niezbędne jest połączenie z internetem.

Czy oferujecie szkolenia online lub offline?

Jesteśmy firmą IT więc szkolenia online to nasz chleb powszedni. Nie wstydzimy się też pokazać więc jest szansa na spotkanie na miejscu w Państwa placówce.

Czy system posiada instrukcje obsługi?

Tak, system jest bardzo intuicyjny a dodatkowo posiada bardzo obrazową instrukcję obsługi, która dodatkowo ułatwia pracę. Po podpisaniu umowy przesyłamy ją do Państwa mailem.

Czy podczas współpracy mogę dodawać/usuwać licencje użytkowników?

Oczywiście można dodawać licencje nowych użytkowników. Każde dodanie nowego użytkownika jest związane z dodatkową opłatą wynikająca z umowy.

Czy jest możliwość rozszerzenia pakietu podczas współpracy z systemem?

Wiemy że gdy prowadzi się podmiot leczniczy może dochodzić do wielu zmian kadrowych, płacowych czy związanych z oferowanymi usługami. Nasz system jest elastyczny na tyle, że pozwala włączyc i wyłączyć wybrane przez Państwa funkcje.

Czy można wypróbować system za darmo przed wykupieniem licencji?

Tak można wystarczy kliknąć „Wypróbuj za darmo” u góry strony medyc.pl.

W jakich godzinach można kontaktować się z obsługą klienta?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze. Numery telefonów dostępne są na stronie Kontakt. Poza tymi godzinami zapraszamy do kontaktu mailowego. Skontaktujemy się z Państwem i odpowiemy na wszelkie Państwa pytania najszybciej jak to będzie możliwe.

Czy za polecenie klienta otrzymam rabat na abonament?

Oczywiście, wszelkich ustaleń w tym zakresie należy dokonywać z działem sprzedaży.

Czy system posiada integracje z serwisem znanylekarz.pl?

Tak oczywiście, system posiada taką integrację. O więcej szczegółów zapytaj nasz dział sprzedaży. 

Jaką mam gwarancję że Państwo nie zamkną się po miesiącu współpracy?

Jesteśmy rozpoznawalni na rynku Polskim. Co miesiąc zyskujemy nowych klientów, którzy przychodzą do nas na podstawie rekomendacji tych, którzy już z nami współpracują. Pracujemy na naszą markę i zaufanie Partnerów. Jesteśmy rentowni i co miesiąc otrzymujemy nowe pozytywne opinie na temat systemu Medyc. Nie mamy powodu by się zamykać 🙂

Czy można z Państwem spotkać się na żywo w celu lepszego poznania?

Będzie nam bardzo miło Państwa gościć. Jak najbardziej zapraszamy do Gdańska na spotkanie.

Co się dzieje z naszymi danymi w przypadku gdy rozwiążemy współpracę?

Wszystkie dane gromadzone w systemie od początku do końca współpracy są Państwa własnością. Z chwilą rozwiązania umowy dane są przekazane Państwu w dobrze znanym formacie.

Na rynku jest dużo dostawców EDM czemu miałbym wejść we współpracę akurat z systemem Medyc?

Mamy wiele argumentów – Dlaczego? Te kilka poniżej przytoczonych, to dowód, że pewne rozwiązania wdrażamy jako jedni z nielicznych na rynku. Jesteśmy partnerem klienta a nie tylko dostawcą usługi.
1. Medyc jako jeden z niewielu dostawców na rynku oferuje tak silne zabezpieczenia które są również wykorzystywane w bankach.
2. Wykonywanie najczęściej powtarzanych czynności w systemie jest ograniczone do minimalnej ilości kliknięć przez co system jest prosty i intuicyjny.
3. Używamy najnowszych technologii tak by nasi klienci mogli efektywnie leczyć pacjentów i nie tracić czasu na klikanie w systemie.
4. Dajemy extra bonusy klientom. Zawsze wychodzimy do klienta na przeciw i dajemy mu więcej niż na to co się umówiliśmy. Mówimy tutaj o nowych darmowych funkcjach, rozwiązywanie problemów które wychodzą poza zakres naszej umowy, a nawet bezpośredni kontakt do właściciela firmy Medyc.

5. Szczerze przyznajemy się do potknięć, bo wierzymy że współprace buduje się przede wszystkim na zaufaniu. Jesteśmy ludźmi i jak każdemu zdarza się nam popełnić błąd.