Rejestracja - Oprogramowanie medyczne dla gabinetu i przychodni­čĹęÔÇŹÔÜĽ´ŞĆ - MEDYC

rejestracja

Kompleksowe narz─Ödzie dla Rejestracji u┼éatwiaj─ůce administrowanie plac├│wk─ů.
11
Oprogramowanie Medyc optymalizuje obs┼éug─Ö pacjenta i wydajnie skraca jej czas. Rejestracja plac├│wki ma pe┼éen dost─Öp do danych pacjenta a tak┼╝e do grafik├│w specjalist├│w co u┼éatwia sprawne zapisywanie i odwo┼éywanie wizyt i upraszcza proces wyszukiwania dost─Öpnych termin├│w przy rejestracji bezpo┼Ťredniej i telefonicznej.

PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI:

1. REJESTRACJA PACJENTA.
Operator rejestracji ma dostęp do  harmonogramów pracy specjalistów co pozwala na sprawne wyszukanie wolnych terminów i umówienie wizyty w konsultacji z pacjentem.
Przy rejestracji pacjenta na now─ů wizyt─Ö, osoba obs┼éuguj─ůca mo┼╝e:
a) Zaznaczy─ç us┼éugi jakie b─Öd─ů realizowane podczas wizyty.
b) Okre┼Ťli─ç p┼éatnika wizyty czyli czy jest to wizyta prywatna czy p┼éaci za ni─ů ubezpieczyciel lub jest to wizyta bezp┼éatna na NFZ.
c) Wpisa─ç uwagi, kt├│re s─ů widoczne dla specjalisty podczas wizyty.
d) Dokona─ç wyboru specjalisty i gabinetu w kt├│rym pacjent zostanie przyj─Öty.
e) Zaznaczy─ç wizyty powtarzalne – mo┼╝liwo┼Ť─ç zapisu wielu wizyt kt├│re si─Ö powtarzaj─ů co dzie┼ä, tydzie┼ä lub miesi─ůc.

2. WIZYTY RÓWNOLEGŁE.
System posiada funkcjonalno┼Ť─ç wizyt r├│wnoleg┼éych, tzn. zapisania dw├│ch wizyt na t─Ö sam─ů godzin─Ö. Najbardziej przydatne w gabinetach fizjoterapii.

3. WYSZUKIWANIE WIZYTY PACJENTA.
W widoku jest widoczne pole wyszukiwarki pacjent├│w wraz z wizytami.

4. PODGLĄD GRAFIKU PRACY SPECJALISTÓW.
Terminarz oferuje wgl─ůd w grafik specjalist├│w. Grafiki zaznaczone s─ů kolorami – ┼éatwo sprawdzi─ç kiedy i w kt├│rych godzinach dany specjalista pracuje.

5. WIDOK TERMINARZA.
Mo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru 4 widok├│w terminarza: dzienny, tygodniowy, miesi─Öczny, gabinetowy.

6. WERYFIKACJA STANU WIZYTY.
System jest wyposa┼╝ony w oznaczanie status├│w wizyt.

Najważniejsze statusy: 
a) Nie przyszedł, status oznacza, że wizyta nie odbyła się ponieważ pacjent nie stawił się placówce 
b) Oczekuj─ůcy, oznacza, ┼╝e pacjent czeka pod gabinetem specjalisty. Specjalista jest informowany przez system kt├│ry pacjent jest ju┼╝ gotowy na odbycie wizyty.┬á
c) Zakończona, wizyta odbyła się.

d) Odwołana, pacjent lub administracja odwołała wizytę

7. ZMIANA SKALI KALENDARZA.
Widok rejestracji oferuje zmiany skali kalendarza na różne interwały czasowe.

8. POWIADOMIENIA SMS.
Wysy┼éanie powiadomie┼ä sms do pacjent├│w o nadchodz─ůcej wizycie.
Do dyspozycji s─ů dwa typy sms-├│w:┬á
a) jednostronny, zawiera nazw─Ö plac├│wki w polu nadawcy bez mo┼╝liwo┼Ťci odpowiadania
b) dwustronny, pacjent ma mo┼╝liwo┼Ť─ç odpowiedzie─ç na sms
oraz mo┼╝liwo┼Ť─ç definiowania w┼éasnego szablonu sms-a kt├│ry jest wysy┼éany do pacjent├│w.

9. POWIADOMIENIA E-MAIL.
Pacjent otrzymuje potwierdzenie na email o rejestracji nowej wizyty. Pacjent na dzie┼ä przed wizyt─ů otrzymuje powiadomienie o zbli┼╝aj─ůcej si─Ö wizycie w plac├│wce.

10. WIZYTY OKRESOWE

11. ETYKIETY DO WIZYTY.

12. PODGLĄD POSIADANYCH BONÓW I VOUCHERÓW PACJENTA.

13. PŁATNOŚCI ONLINE. 

  • za pomoc─ů PayU

14. OBS┼üUGA┬áP┼üATNO┼ÜCI ZA WIZYT─ś.
p┼éatno┼Ťci kart─ů, got├│wk─ů, przelewem, voucherem lub bonem.
– podzia┼é p┼éatno┼Ťci na wiele sposob├│w p┼éatno┼Ťci np. cz─Ö┼Ť─ç kwoty p┼éatne got├│wk─ů druga cz─Ö┼Ť─ç kart─ů.

15. PODGL─äD ETYKIET PACJENTA.
a) pacjent si─Ö ┼Ťp├│┼║nia- informacja dla gabinetu
b) pacjent starszy

16. DRUKOWANIE OŚWIADCZEŃ I ZGÓD PACJENTA.

17. WERYFIKACJA STATUSU UBEZPIECZENIA PACJENTA ZA POMOCĄ eWUŚ.

18. PODGL─äD LEKARZA, PIEL─śGNIARKI I PO┼üO┼╗NEJ PIERWSZEGO KONTAKTU W WIZYTACH NFZ.

 

Integracja z systemem e-WU┼Ü pozwala na szybkie sprawdzenie czy pacjent jest ubezpieczony i czy jest uprawniony do korzystania ze ┼Ťwiadcze┼ä medycznych finansowanych ze ┼Ťrodk├│w publicznych.

11

Zautomatyzowany proces rejestracji to:

1. WYGODA

Usprawnienie procesu rejestracji bezpo┼Ťredniej i telefonicznej.

2. ORGANIZACJA

Dost─Öp do grafik├│w specjalist├│w pozwala na szybkie wyszukanie dogodnego dla pacjenta terminu kolejnej wizyty.

Modu┼é Rejestracji porz─ůdkuje proces ustalania wizyt w zakresie planowania pracy plac├│wki i samych specjalist├│w oraz usprawnia kontakt z pacjentem.

  • Dost─Öp do harmonogram├│w pracy gabinet├│w daje mo┼╝liwo┼Ť─ç prostej rezerwacji terminu wizyty u konkretnego specjalisty.
  • ┼üatwe filtrowanie terminarzy po specjalizacji lub po nazwisku specjalisty przyspiesza rejestracj─Ö pacjenta.
  • Rejestruj─ůc pacjenta mo┼╝na zaznaczy─ç od razu seri─Ö wizyt je┼Ťli istnieje konieczno┼Ť─ç ich powtarzania.

Czy z rejestracji mo┼╝e korzysta─ç wiele os├│b naraz w tym samym momencie?

Tak, niezale┼╝nie ilu jest u┼╝ytkownik├│w mog─ů w tym samym momencie przegl─ůda─ç i edytowa─ç terminarz w rejestracji.

Czy jest mo┼╝liwo┼Ť─ç oznaczania nierzetelnego pacjenta kt├│ry nie przychodzi na wizyty?

Tak, mo┼╝na ustawi─ç wizyt─Ö pacjenta w status ÔÇťnie przyszed┼éÔÇŁ. Nast─Öpnym razem u┼╝ytkownik dokonuj─ůcy rejestracji zostanie powiadomiony ile razy dany pacjent nie pojawi┼é si─Ö na wizycie.

Czy jest mo┼╝liwo┼Ť─ç ┼éatwej zmiany terminu w rejestracji?

Tak, nie trzeba wchodzi─ç w edycje wizyty by zmieni─ç termin. Wizyt─Ö mo┼╝na zaznaczy─ç i przeci─ůgn─ů─ç j─ů kursorem na inny dzie┼ä. Podobnie mo┼╝na skr├│ci─ç lub wyd┼éu┼╝y─ç sam─ů wizyt─Ö. Wystarczy ustawi─ç kursor na dolnej kraw─Ödzi pola i zgodnie z potrzeb─ů rozszerzy─ç go b─ůd┼║ zmniejszy─ç.

W jaki spos├│b s─ů oznaczane grafiki specjalist├│w?

Ka┼╝dy specjalista ma przyporz─ůdkowany kolor kt├│rym jest oznaczony jego grafik w terminarzu. Mo┼╝na wybra─ç w┼éasny kolor lub doda─ç gotowy z listy.

Testuj za darmo
przez 30 dni

Bezpłatnie i bez zobowiazań
– podejmij ┼Ťwiadom─ů decyzj─Ö.

skonsultuj si─Ö z doradc─ů
+48 697 006 797

kontakt@medyc.pl Pon. – Pt. 08:00-16:00

 

sprawd┼║ nasze pakiety na start

Potrzeby ka┼╝dej plac├│wki s─ů inne. Wybierz gotowe pakiety lub sprawd┼║ dost─Öpne modu┼éy.
Z┼éo┼╝ymy dla ciebie system szyty na miar─Ö. P┼üA─ć TYLKO ZA TO, Z CZEGO NAPRAWD─ś KORZYSTASZ.
skontaktuj si─Ö z doradc─ů:
+48 697 006 797
kontakt@medyc.pl