PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI:
1. DOSTĘP DO FUNKCJONALNOŚCI „UMÓW WIZYTĘ”.
Pacjent rejestruje się przez Portal Pacjenta a dzięki temu:
a) Może wybrać specjalistę spośród tych, którzy przyjmują w danej placówce
b) Może zobaczyć wizytówkę specjalisty – z jego zdjęciem i opisem specjalizacji
c) Ma wyszczególnione wszystkie usługi świadczone przez specjalistę
d) Ma dostęp do dokładnego opisu świadczonych usług
e) Otrzymuje informację o tym, jak długo będzie trwała wizyta
f) Może sprawdzić wszystkie wolne terminy i umówić wizytę na dowolny dostępny termin
g) Ma dostęp do cennika wizyt
2. PODSUMOWANIE UMÓWIENIA WIZYTY.
Po umówieniu wizyty pacjent otrzymuje podsumowanie na maila:
a) Datę i godzinę wybranej wizyty,
b) Dane wybranego specjalisty,
c) Jaka usługa została wybrana,
d) Jaka będzie cena wizyty,
e) jaki będzie czas trwania wizyty
3. POWIADOMIENIE O WIZYCIE ONLINE.
a) W przypadku wybrania wizyty online, 5 minut przed jej rozpoczęciem pacjent otrzymuje na maila powiadomienie wraz z linkiem do wirtualnego “pokoju”, w którym połączy się ze specjalistą.
b) w trakcie trwania wizyty pacjent ma możliwość dodania załączników z badaniami do wglądu specjalisty.
4. POWIADOMIENIA SMS.
Wysyłanie powiadomień sms do pacjentów o nadchodzącej wizycie.
Portal Pacjenta i Rejestracja Online to funkcjonalność dzięki którym pacjent może zapisać się na wizytę stacjonarną albo online. Nie musi w tym celu rejestrować się bezpośrednio w placówce ani wykonywać połączeń telefonicznych. Ma również możliwość przypomnienia lub zmiany terminu umówionej wizyty, może sprawdzić wyniki badań lub swoją dokumentację medyczną, może również zgłosić potrzebę ponowienia recepty. Cały proces rejestracji jest realizowany przez samego pacjenta a administrator systemu posiada wszelkie narzędzia do koordynowania organizacji całego systemu.
Proste koordynowanie grafików specjalistów i optymalizacja procesu kontaktu z pacjentem.
Automatyzacja zarządzania – kontrola statusów wizyt, monitorowanie ich rozliczeń i przepływu pacjentów w placówce.
Tak, ustawiając logo w Medyc automatycznie zmieni się logo na portalu pacjenta
Tak, system jest dostosowany do działania na urządzeniach mobilnych.
Tak, są takie blokady. Należy skontaktować się z obsługą klienta by je dostosować do Twoich potrzeb.
Tak można to zrobić na 2 sposoby:
Bezpłatnie i bez zobowiazań
– podejmij świadomą decyzję.
skonsultuj się z doradcą
+48 697 006 797
kontakt@medyc.pl Pon. – Pt. 08:00-16:00