Portal pacjenta i rejestracja online

Organizacja pracy placówki i komunikacji z pacjentami.
11Portal pacjenta i rejestracja online
Portal Pacjenta i Rejestracja Online to moduł oprogramowania Medyc, który zapewnia komplet narzędzi do sprawnej organizacji pracy specjalistów, przychodni, gabinetów i komunikacji z pacjentami.

PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI:

1. DOSTĘP DO FUNKCJONALNOŚCI „UMÓW WIZYTĘ”.
Pacjent rejestruje się przez Portal Pacjenta a dzięki temu:

a) Może wybrać specjalistę spośród tych, którzy przyjmują w danej placówce
b) Może zobaczyć wizytówkę specjalisty – z jego zdjęciem i opisem specjalizacji
c) Ma wyszczególnione wszystkie usługi świadczone przez specjalistę
d) Ma dostęp do dokładnego opisu świadczonych usług
e) Otrzymuje informację o tym, jak długo będzie trwała wizyta

f) Może sprawdzić wszystkie wolne terminy i umówić wizytę na dowolny dostępny termin

g) Ma dostęp do cennika wizyt

2. PODSUMOWANIE UMÓWIENIA WIZYTY.
Po umówieniu wizyty pacjent otrzymuje podsumowanie na maila:

a) Datę i godzinę wybranej wizyty,
b) Dane wybranego specjalisty,
c) Jaka usługa została wybrana,

d) Jaka będzie cena wizyty,
e) jaki będzie czas trwania wizyty

3. POWIADOMIENIE O WIZYCIE ONLINE.

a) W przypadku wybrania wizyty online, 5 minut przed jej rozpoczęciem pacjent otrzymuje na maila powiadomienie wraz z linkiem do wirtualnego “pokoju”, w którym połączy się ze specjalistą.

b) w trakcie trwania wizyty pacjent ma możliwość dodania załączników z badaniami do wglądu specjalisty.

4. POWIADOMIENIA SMS.
Wysyłanie powiadomień sms do pacjentów o nadchodzącej wizycie. 

Portal Pacjenta i Rejestracja Online to funkcjonalność dzięki którym pacjent może zapisać się na wizytę stacjonarną albo online. Nie musi w tym celu rejestrować się bezpośrednio w placówce ani wykonywać połączeń telefonicznych. Ma również możliwość przypomnienia lub zmiany terminu umówionej wizyty, może sprawdzić wyniki badań lub swoją dokumentację medyczną, może również zgłosić potrzebę ponowienia recepty. Cały proces rejestracji jest realizowany przez samego pacjenta a administrator systemu posiada wszelkie narzędzia do koordynowania organizacji całego systemu.

11Portal pacjenta online

Zyskuje pacjent i lekarz.

1. WYGODA

Proste koordynowanie grafików specjalistów i optymalizacja procesu kontaktu z pacjentem.

2. ORGANIZACJA

Automatyzacja zarządzania – kontrola statusów wizyt, monitorowanie ich rozliczeń i przepływu pacjentów w placówce.

Funkcjonalności zawarte w Portalu Pacjenta wraz z Rejestracją Online umożliwiają sprawną i samodzielną obsługę potrzeb pacjenta w ramach planowania wizyt, wyboru specjalisty i dostępu do swoich badań.

  • pacjent może opłacić wizytę online
  • powiadomienia SMS są wygodnym narzędziem przypominania pacjentowi o wizytach. Jest to dodatkowe usprawnienie koordynacji pracy gabinetów - daje możliwość poinformowania specjalisty o zmianie statusu wizyty i jeśli pacjent z niej zrezygnuje, pozwala na szybkie zaplanowanie następnej.

Czy logo na portalu pacjenta może być zmienione?

Tak, ustawiając logo w Medyc automatycznie zmieni się logo na portalu pacjenta

Czy portal pacjenta działa również na komórkach i tabletach?

Tak, system jest dostosowany do działania na urządzeniach mobilnych.

Czy jest jakakolwiek blokada tak by pacjent nie mógł zarezerwować się na 777 wizyt na raz?

Tak, są takie blokady. Należy skontaktować się z obsługą klienta by je dostosować do Twoich potrzeb.

Czy mogę umieścić portal pacjenta na mojej stronie internetowej?

Tak można to zrobić na 2 sposoby:

  • Osadzić portal pacjenta na Twojej stronie za pomocą taga Iframe.
  • Na stronie utworzyć link z nazwą Rejestracja online kierujący pacjenta na adres portalu pacjenta.

Testuj za darmo
przez 30 dni

Bezpłatnie i bez zobowiazań
– podejmij świadomą decyzję.

skonsultuj się z doradcą
+48 697 006 797

kontakt@medyc.pl Pon. – Pt. 08:00-16:00

sprawdź nasze pakiety na start
Potrzeby każdej placówki są inne. Wybierz gotowe pakiety lub sprawdź dostępne moduły.
Złożymy dla ciebie system szyty na miarę. PŁAĆ TYLKO ZA TO, Z CZEGO NAPRAWDĘ KORZYSTASZ.
skontaktuj się z doradcą:
+48 697 006 797
kontakt@medyc.pl