Platforma Medyc do prowadzenia kliniki Medycyny Estetycznej | Medyc.pl

Platforma Medyc do prowadzenia kliniki Medycyny Estetycznej

Organizacja zarządzania kliniką Medycyny Estetycznej wymaga połączenia dwóch zakresów usług: kosmetycznych i medycznych. To nie tylko dwie zupełnie różne kategorie świadczeń, ale też zupełnie inne wymagania, uwarunkowania prawne i często różnice w rozliczaniu stawek podatku za poszczególne materiały używane przy zabiegach.

Żeby móc obsłużyć te wszystkie wymagania, kliniki zmuszone były korzystać z wielu różnych aplikacji i narzędzi, które nierzadko wcale ze sobą nie współpracowały. Platforma Medyc gwarantuje wszystkie potrzebne funkcjonalności w jednym systemie a dodatkowo możliwość integracji dotychczas używanych aplikacji, jeśli takie będzie życzenie klienta.

Dzięki temu uzyskujemy:

  • pewność spójności danych,
  • obniżenie kosztów administracji,
  • sprawną obsługę pacjentów

a co za tym idzie – większe zyski dla kliniki.

Elektroniczna dokumentacja – rezygnujemy z papieru

Rozwiązania Medyc tworzymy po to, by optymalizować pracę naszych klientów. Czas specjalistów jest cenny i powinien być przeznaczany na opiekę nad pacjentami. Dokumentacja w wersji elektronicznej to przede wszystkim możliwość szybkiego wyszukania wszelkich potrzebnych informacji za pomocą kilku kliknięć. Nie trzeba angażować zasobów kliniki – osób, miejsca i czasu, żeby zarchiwizować czy wyszukać potrzebne dokumenty jak to się dzieje w przypadku dokumentacji papierowej. Bardzo pomocna jest tu między innymi funkcja podpisu elektronicznego dzięki któremu pacjent potwierdza wszelkie zgody i oświadczenia. Dodatkową zaletą tego rozwiązania jest to, że może to zrobić w gabinecie przy użyciu tabletu lub w dowolnym miejscu, w którym odbierze maila.

Rozliczenia i raporty – trzymaj rękę na pulsie finansów

Podstawową potrzebą przy zarządzaniu kliniką Medycyny Estetycznej jest konieczność rozliczania i kontroli jej finansów. Platforma Medyc dostarcza funkcjonalności, które zapewniają elektroniczny obieg faktur i raportów. Dzięki nim, na koniec dnia, rejestracja łatwo wygeneruje raport kasowy, menadżer kliniki, mając dostęp do raportów prowizyjnych szybko je rozliczy a właściciel kliniki podsumuje wszystkie koszty, zyski i raporty wizyt.

Monitoring finansów na każdym poziomie zarzadzania zapewnia bezpieczeństwo placówki. Dzięki stałej kontroli wydatków i przychodów łatwiej jest planować budżet i powiększać zyski.

Magazyn – materiały kluczowe dla funkcjonowania kliniki

Klinika Medycyny Estetycznej musi być zaopatrzona w specjalistyczne środki, zarówno kosmetyczne jak i medyczne, które często podlegają one różnemu opodatkowaniu, rozliczaniu i ewidencji. Nie może ich nagle zabraknąć, bo bez nich niemożliwe byłoby przeprowadzanie większości wizyt. Trzeba sprawnie planować dostawy i kontrolować stan magazynu. To skomplikowany proces, ale tylko wtedy, gdy nie ma się do jego obsługi właściwych narzędzi lub ma się kilka takich, które nie są ze sobą zintegrowane.

Dostęp do Platformy Medyc daje wiedzę na temat ilości i rodzaju spodziewanych zabiegów a dzięki temu można efektywnie i w sposób celowy realizować zaopatrzenie w pełni kontrolując budżet na to zaplanowany.

Dodatkowo dedykowane funkcjonalności ułatwiają kontrolę dystrybucji i monitorowanie stanu magazynu, wprowadzanie dostaw i przeprowadzanie inwentaryzacji. Zaopatrzenie jest pod kontrolą a dzięki intuicyjnemu oprogramowaniu cały proces realizowany jest sprawnie prze wszystkich jego uczestników.

Marketing i promocje – stale przyciągaj nowych klientów

Klinika Medycyny Estetycznej to szczególne miejsce na styku usług medycznych i estetycznych. Placówka musi być rentowna a to oznacza konieczność prowadzenia działań marketingowych. Tu trzeba jednak pamiętać, że tradycyjna reklama usług medycznych jest zakazana, podobnie z resztą jak reklamowanie podmiotów medycznych w celach komercyjnych. Mimo tego, oczywiste jest, że działania marketingowe są nieodzowne dla rozwoju placówki a klinika powinna dbać o budowanie własnego wizerunku, zaufania u pacjentów i o utrzymywanie z nimi stałego kontaktu. Medyc oferuje moduł pozwalający na segmentację i obsługę grup docelowych i wysyłkę maili i sms-ów z informacjami o nowościach, aktualnościach i promocjach. Idealnym rozwiązaniem są też karnety pozwalające na zaplanowanie i zakupienie serii zabiegów oraz bony, dające możliwość skorzystania z oferty kliniki w promocyjnej cenie. System zapewnia pełną kontrolę nad ich rozliczeniem.

Partnerzy – skorzystaj z pomocy najlepszych na rynku

Jesteśmy na rynku od 2014. W tym czasie staliśmy się ekspertami w opracowywaniu rozwiązań dla placówek medycznych i zdobyliśmy zaufanych partnerów, których możemy zarekomendować współpracującym z nami klinikom.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w ramach:

  • Rekrutacji specjalistów do swojej kliniki – nasz partner znajdzie odpowiednich specjalistów do współpracy.
  • Podniesienia standardów obsługi pacjentów – nas partner przeprowadzi szkolenia pracowników, które bezpośrednio przełożą się na zwiększenie zysków Twojej placówki.
  • Strony internetowej – nasz partner stworzy dla Ciebie nową lub zoptymalizuje obecną.
  • Marketingu – skierujemy do Ciebie marketerów specjalizujących się w marketingu medycznym

Skontaktuj się z naszym doradcą i sprawdź najlepsze dla Twojej kliniki rozwiązania.