PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI:
1. OBSŁUGA ELEKTRONICZNEGO SKIEROWANIA.
Obsługa skierowania wystawionego pacjentowi spełniającemu warunki udziału w programie.
2. WYGENEROWANIE ZDARZENIA MEDYCZNEGO POWIĄZANEGO ZE SKIETOWANIEM 40 PLUS .
Zdarzenie Medyczne zawiera:
a) Kod wykonania procedury,
b) Kod i nazwę wskazanego rozpoznania wg słownika ICD-10,
c) Kod i nazwę pomiaru antropometrycznego,
c) Sekcję rozliczeniową dla profilaktyki 40 PLUS,
– podstawą do rozliczenia świadczenia jest przesłanie informacji o zdarzeniu medycznym (z indeksem EDM) do Narodowego Funduszu Zdrowia. Nie wymaga to żadnych dodatkowych czynności ze strony użytkownika, bo system wysyła informację automatycznie.
3. OBSŁUGA ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ.
– w ramach realizacji programu Specjalista przeprowadza badanie, wybiera kody icd9 icd10 i dołącza do wizyty wyniki badań. Po kliknięciu „zakończ” następuje automatyczne przekazanie informacji o utworzeniu elektronicznej dokumentacji medycznej oraz ustawienie statusu dostępności. Status ten pozwala na pobranie badań przez pacjenta (za pomocą IKP) bądź przez innego lekarza i inne placówki medyczne. Użytkownikowi pozostaje wygenerowane faktury dla NFZ na koniec miesiąca.
Tak, ustawiając logo w Medyc automatycznie zmieni się logo na portalu pacjenta
Tak, system jest dostosowany do działania na urządzeniach mobilnych.
Tak, są takie blokady. Należy skontaktować się z obsługą klienta by je dostosować do Twoich potrzeb.
Tak można to zrobić na 2 sposoby:
Bezpłatnie i bez zobowiazań
– podejmij świadomą decyzję.
skonsultuj się z doradcą
+48 697 006 797
kontakt@medyc.pl Pon. – Pt. 08:00-16:00