Telemedycyna - Oprogramowanie medyczne dla gabinetu i przychodni­čĹęÔÇŹÔÜĽ´ŞĆ - MEDYC

Telemedycyna

Telemedycyna to standard, kt├│ra usprawnia prac─Ö lekarzy i plac├│wek medycznych u┼éatwiaj─ůc i organizuj─ůc kontakt z pacjentem.
11
Dzi─Öki dost─Öpowi do Internetu i us┼éug telekomunikacyjnych, telemedycyna pozwala na ocen─Ö stanu zdrowia pacjenta na odleg┼éo┼Ť─ç i staje si─Ö coraz popularniejsz─ů form─ů realizacji opieki medycznej.

PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI:

1. CZAT.

2. WIDEO.
Przed wizyt─ů online pacjent otrzymuje na maila link do pokoju wirtualnej wizyty. Podczas jej trwania ma mo┼╝liwo┼Ť─ç przekazania za┼é─ůcznik├│w np.: ze swoimi┬á badaniami.

4. VoIP.
Czyli rozmowa g┼éosowa przez internet. – ca┼ée po┼é─ůczenie jest zabezpieczone szyfrowaniem.

Dzi─Öki dost─Öpowi do elektronicznej dokumentacji i kartoteki pacjenta, ta forma porad umo┼╝liwia zapewnienie mu codziennej opieki medycznej bez konieczno┼Ťci wychodzenia z domu. Je┼Ťli zajdzie taka konieczno┼Ť─ç oraz konsultacj─Ö wcze┼Ťniej zleconych wynik├│w bada┼ä.

Podstaw─ů jej funkcjonowania s─ů narz─Ödzia, kt├│re pozwalaj─ů zrealizowa─ç j─ů w spos├│b komfortowy dla pacjenta ┬á ┬á ┬á ┬á ┬ái lekarza. Dla obu stron to mo┼╝liwo┼Ť─ç realizowania opieki medycznej z dowolnego miejsca┬áw ustalonym czasie.

11

Telemedycyna:
Zyskuje pacjent i lekarz.

1. Komfort

┼éatwiejszy i szybszy dost─Öp do porady – bez wychodzenia z domu, bez kolejek, bez dzwonienia do rejestracji.

2. op┼éacalno┼Ť─ç

Oszcz─Ödno┼Ť─ç czasu i pieni─Ödzy zar├│wno dla pacjenta jak i lekarza.

3. wygoda

Konsultacja realizowana z dowolnego miejsca.

4. organizacja

Redukcja wizyt z powodu absencji pacjenta.

Telemedycyna rozwi─ůzuje wiele obecnych problem├│w i niedogodno┼Ťci w zakresie kontakt├│w na linii pacjent lekarz / plac├│wka medyczna.

  • Podczas teleporady lekarz mo┼╝e stwierdzi─ç, czy konieczny jest kontakt bezpo┼Ťredni.
  • Wielu pacjent├│w skorzysta z takiej mo┼╝liwo┼Ťci konsultacji dzi─Öki czemu uniknie ryzyka powik┼éa┼ä zdrowotnych w przypadku odk┼éadania wizyty z powodu braku czasu czy mo┼╝liwo┼Ťci dotarcia do plac├│wki medycznej.
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç sprawowania codziennej opieki medycznej czy kontynuacji leczenia. Je┼Ťli wcze┼Ťniejsza wizyta ju┼╝ si─Ö odby┼éa bezpo┼Ťrednio w plac├│wce i zosta┼éy zlecone badania ÔÇô kolejna mo┼╝e si─Ö odby─ç w ramach teleporady a dzi─Öki dost─Öpowi do bada┼ä, wynik├│w, zalece┼ä i karty pacjenta lekarz mo┼╝e wystawi─ç skierowanie, e-recept─Ö, zwolnienie czy zleci─ç kolejne badania.

Czy po┼é─ůczenie z pacjentem za pomoc─ů telemedycyny jest szyfrowane?

Tak, rozmowy wideo, wiadomo┼Ťci w czacie i rozmowy g┼éosowe voip s─ů szyfrowane mi─Ödzy lekarzem i pacjentem.

Czy lekarz potrzebuje jaki┼Ť dodatkowych aplikacji albo urz─ůdze┼ä by realizowa─ç telemedycyn─Ö z pacjentem?

┼╗eby realizowa─ç telemedycyn─Ö z pacjentem wystarczy tylko dost─Öp do Medyc z poziomu przegl─ůdarki. Tylko tyle jest wymagane. Nie trzeba ┼╝adnych dodatkowych aplikacji, wtyczek ani urz─ůdze┼ä.

W jaki spos├│b wizyta telemedyczna przebiega z punktu pacjenta?

Pacjent dostaje link do pokoju telemedycznego gdzie spotyka się z lekarzem w ramach videochatu. W razie rozmowy głosowej pacjent otrzymuje telefon od lekarza i przeprowadza wizytę przez telefon.

Czy pacjent może oddzwonić do lekarza na telefon po zakończonej wizycie?

Nie, nie ma takiej mo┼╝liwo┼Ťci. Pacjent pr├│buj─ůc zadzwoni─ç na numer z kt├│rego uprzednio odebra┼é kontakt od lekarza otrzyma odpowied┼║ ┼╝e nie ma takiego numeru. Wszystko po to by przeszkadza─ç w pracy lekarzowi kt├│ry realizuje kolejn─ů porad─Ö.

Testuj za darmo
przez 30 dni

Bezpłatnie i bez zobowiazań
– podejmij ┼Ťwiadom─ů decyzj─Ö.

skonsultuj si─Ö z doradc─ů
+48 697 006 797

kontakt@medyc.pl Pon. – Pt. 08:00-16:00

 

sprawd┼║ nasze pakiety na start

Potrzeby ka┼╝dej plac├│wki s─ů inne. Wybierz gotowe pakiety lub sprawd┼║ dost─Öpne modu┼éy.
Z┼éo┼╝ymy dla ciebie system szyty na miar─Ö. P┼üA─ć TYLKO ZA TO, Z CZEGO NAPRAWD─ś KORZYSTASZ.
skontaktuj si─Ö z doradc─ů:
+48 697 006 797
kontakt@medyc.pl