PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI:
1. CZAT.
2. WIDEO.
Przed wizytą online pacjent otrzymuje na maila link do pokoju wirtualnej wizyty. Podczas jej trwania ma możliwość przekazania załączników np.: ze swoimi badaniami.
4. VoIP.
Czyli rozmowa głosowa przez internet. – całe połączenie jest zabezpieczone szyfrowaniem.
Dzięki dostępowi do elektronicznej dokumentacji i kartoteki pacjenta, ta forma porad umożliwia zapewnienie mu codziennej opieki medycznej bez konieczności wychodzenia z domu. Jeśli zajdzie taka konieczność oraz konsultację wcześniej zleconych wyników badań.
Podstawą jej funkcjonowania są narzędzia, które pozwalają zrealizować ją w sposób komfortowy dla pacjenta i lekarza. Dla obu stron to możliwość realizowania opieki medycznej z dowolnego miejsca w ustalonym czasie.
łatwiejszy i szybszy dostęp do porady – bez wychodzenia z domu, bez kolejek, bez dzwonienia do rejestracji.
Oszczędność czasu i pieniędzy zarówno dla pacjenta jak i lekarza.
Konsultacja realizowana z dowolnego miejsca.
Redukcja wizyt z powodu absencji pacjenta.
Tak, rozmowy wideo, wiadomości w czacie i rozmowy głosowe voip są szyfrowane między lekarzem i pacjentem.
Żeby realizować telemedycynę z pacjentem wystarczy tylko dostęp do Medyc z poziomu przeglądarki. Tylko tyle jest wymagane. Nie trzeba żadnych dodatkowych aplikacji, wtyczek ani urządzeń.
Pacjent dostaje link do pokoju telemedycznego gdzie spotyka się z lekarzem w ramach videochatu. W razie rozmowy głosowej pacjent otrzymuje telefon od lekarza i przeprowadza wizytę przez telefon.
Nie, nie ma takiej możliwości. Pacjent próbując zadzwonić na numer z którego uprzednio odebrał kontakt od lekarza otrzyma odpowiedź że nie ma takiego numeru. Wszystko po to by przeszkadzać w pracy lekarzowi który realizuje kolejną poradę.
Bezpłatnie i bez zobowiazań
– podejmij świadomą decyzję.
skonsultuj się z doradcą
+48 697 006 797
kontakt@medyc.pl Pon. – Pt. 08:00-16:00