Podpis elektroniczny

Medyc wychodz─ůc naprzeciw potrzebom klient├│w oraz ich pacjent├│w przygotowa┼é modu┼é w systemie umo┼╝liwiaj─ůcy podpisywanie dokument├│w elektronicznych.

Podpis mo┼╝na z┼éo┼╝y─ç zar├│wno w plac├│wce np. na tablecie jak i poza jednostk─ů medyczn─ů poprzez e-mail. Pacjent otrzymuje na podany adres wiadomo┼Ť─ç wraz z dokumentem do podpisu. Klikaj─ůc we wskazane miejsce, pacjent zostaje przekierowany do bezpiecznej strony www, gdzie znajduj─ů si─Ö jego dane osobowe: imi─Ö, nazwisko oraz numer PESEL i na tej stronie zostaje umieszczony podpis. Po podpisaniu dokumentu trafia on do systemu.

Funkcja zosta┼éa stworzona z my┼Ťl─ů o wyra┼╝aniu zgody na zabieg, ale klient mo┼╝e doda─ç dowolny formularz, ankiet─Ö. Po wgraniu za┼é─ůcznika do systemu mo┼╝na w nim wprowadza─ç dowolne tre┼Ťci i pola (checkbox, pola tekstowe do uzupe┼énienia przez pacjenta oraz pole podpisu).

To rozwi─ůzanie nie tylko przyspiesza procedury i u┼éatwia obieg dokument├│w pomi─Ödzy plac├│wk─ů medyczn─ů a pacjentem, ale r├│wnie┼╝ umo┼╝liwia przechowywanie dokument├│w w formie elektronicznej bez konieczno┼Ťci tworzenia papierowej dokumentacji.

­čĹë Jak to dok┼éadnie dzia┼éa, mo┼╝na zobaczy─ç w prezentacji systemu:

Poprzedni artykułNastępny artykuł