Podpis elektroniczny

Medyc wychodząc naprzeciw potrzebom klientów oraz ich pacjentów przygotował moduł w systemie umożliwiający podpisywanie dokumentów elektronicznych.

Podpis można złożyć zarówno w placówce np. na tablecie jak i poza jednostką medyczną poprzez e-mail. Pacjent otrzymuje na podany adres wiadomość wraz z dokumentem do podpisu. Klikając we wskazane miejsce, pacjent zostaje przekierowany do bezpiecznej strony www, gdzie znajdują się jego dane osobowe: imię, nazwisko oraz numer PESEL i na tej stronie zostaje umieszczony podpis. Po podpisaniu dokumentu trafia on do systemu.

Funkcja została stworzona z myślą o wyrażaniu zgody na zabieg, ale klient może dodać dowolny formularz, ankietę. Po wgraniu załącznika do systemu można w nim wprowadzać dowolne treści i pola (checkbox, pola tekstowe do uzupełnienia przez pacjenta oraz pole podpisu).

To rozwiązanie nie tylko przyspiesza procedury i ułatwia obieg dokumentów pomiędzy placówką medyczną a pacjentem, ale również umożliwia przechowywanie dokumentów w formie elektronicznej bez konieczności tworzenia papierowej dokumentacji.

👉 Jak to dokładnie działa, można zobaczyć w prezentacji systemu:

Poprzedni artykułNastępny artykuł

Rozwijam placówki medyczne dzięki technologii Wdrażam innowacyjne rozwiązania które zwiększają jakość leczenia pacjentów Automatyzuje obsługę przychodni, klinik i gabinetów lekarskich   Jestem aktywny na linkedinie. Tworze treści o tematyce medycznej: https://www.linkedin.com/in/jakubozga/   Wydarzenia na których byłem: Amoz, EduHealth, Warsaw Medical Expo