Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Zdalnie

Będziesz się zajmował/a:

Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta w Medyc, będziesz kluczowym punktem kontaktu dla naszych klientów, dbając o ich zadowolenie i pomagając w pełnym wykorzystaniu potencjału systemu do zarządzania placówkami medycznymi. Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:

  • Raportowanie błędów zgłaszanych przez klientów i współpraca z działem technicznym.
  • Wsparcie we wdrożeniu i konfiguracji systemu – umożliwienie pełnego wykorzystania funkcjonalności Medyc.
  • Kontakt telefoniczny, mailowy oraz poprzez czat z klientami – realizacja zarówno kontaktów przychodzących, jak i wychodzących.
  • Edukowanie klientów i zachęcanie do korzystania z nowych funkcji.
  • Zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klientów poprzez empatyczne i profesjonalne podejście.
  • Windykacja telefoniczna – pomoc w rozwiązywaniu kwestii finansowych.
  • Tworzenie instrukcji użytkowania systemu w sposób zrozumiały i przystępny.
  • Budowanie wizerunku firmy – dbanie o dobrą reputację Medyc na rynku.

Oczekiwania:

  • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne – empatia, cierpliwość, elastyczność.
  • Samodzielność, odpowiedzialność i dokładność w działaniu.
  • Doświadczenie w pracy z CRM oraz bardzo dobra znajomość komputera, przeglądarek, pakietu Office (Excel, Word) i komunikatorów.
  • Umiejętność improwizacji w nowych, nietypowych sytuacjach.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.

Mile widziane:

  • Znajomość branży medycznej.
  • Doświadczenie w pracy z aplikacjami webowymi w modelu SaaS.

Firma oferuje:

  • Stabilną współpracę w oparciu o umowę B2B, zlecenie lub o pracę.
  • Pakiet medyczny.
  • W pełni zdalne godziny pracy od 8:00 do 16:00.
  • Nowoczesny sprzęt do pracy.
  • Luźną atmosferę bez dress code’u.
  • Pracę bez presji czasu, przy wsparciu doświadczonych kolegów z zespołu.

Dodatkowe benefity:

  • Prywatna opieka medyczna.
  • Pakiet relokacyjny.

Jak aplikować?

Jeśli jesteś zainteresowany pracą na powyższym stanowisku, wyślij swoje CV na adres: kontakt@medyc.pl. W temacie wiadomości wpisz nazwę stanowiska, na które aplikujesz. Prosimy również o podanie w treści e-maila preferowanych widełek wynagrodzenia.

Nie znalazłeś stanowiska odpowiadającego Twoim kwalifikacjom? Nic nie szkodzi! Prześlij nam swoje CV mimo to. Jesteśmy zawsze otwarci na współpracę z utalentowanymi osobami i być może znajdziemy dla Ciebie odpowiednie miejsce w naszym zespole.

Dołącz do naszego zespołu i wspieraj rozwój opieki zdrowotnej z Medyc!