Kartoteka Pacjenta w Oprogramowaniu Medyc

Kartoteka pacjenta
Kartoteka Pacjenta to kluczowy element oprogramowania Medyc, który umożliwia łatwe zarządzanie danymi medycznymi pacjentów. Została stworzona z myślą o usprawnieniu pracy placówek medycznych, oferując intuicyjny dostęp do wszystkich niezbędnych informacji o pacjencie. Dzięki niej lekarze, pielęgniarki oraz personel administracyjny mogą szybko uzyskać dostęp do danych, historii leczenia oraz komunikacji z pacjentem.

Korzyści z używania Kartoteki Pacjenta w Medyc:

  • Szybki dostęp do danych – intuicyjny interfejs pozwala na szybkie znalezienie i edytowanie informacji o pacjentach.
  • Pełna historia pacjenta – w kartotece znajduje się cała historia leczenia, co umożliwia podejmowanie lepszych decyzji medycznych.
  • Bezpieczeństwo i zgodność z RODO – dane pacjentów są przechowywane w bezpieczny sposób, zgodnie z przepisami o ochronie danych.
  • Komunikacja z pacjentem – możliwość wysyłania powiadomień e-mail oraz SMS bezpośrednio z poziomu kartoteki.
Kartoteka pacjenta - kontakt z pacjentem Oprogramowanie medyczne Medyc

Przekonaj się, jak nasz program może poprawić funkcjonowanie Twojej placówki. Testuj Medyc przez 30 dni za darmo! Skontaktuj się z naszym doradcą, aby umówić się na darmową wersję demo i usprawnić swoją pracę.

    regulaminu aplikacji i zapoznałem się z Obowiązkiem Informacyjnym.

    Jak korzystać z Kartoteki Pacjenta w systemie do prowadzenia placówki medycznej Medyc?

    1.  Aby rozpocząć, należy wybrać w głównym menu opcję Pacjenci.

    Kartoteka pacjenta Oprogramowanie medyczne Medyc
    Dokumenty pacjenta Oprogramowanie medyczne Medyc

    2.  Po wybraniu opcji Pacjenci, na liście należy znaleźć pacjenta, którego dane chcemy zaktualizować. Po wskazaniu odpowiedniego pacjenta, jego pozycja na liście powinna podświetlić się na niebiesko. Następnie należy kliknąć opcję Kartoteka.

    1. Po wybraniu opcji Kartoteka, pojawią się wszystkie informacje dotyczące danego pacjenta, takie jak:
    • Dane osobowe (np. imię, nazwisko, PESEL)
    • Informacje podstawowe (np. adres, kontakt)
    • Stałe leki, które pacjent przyjmuje
    • Możliwość wglądu w zakładki: Poprzednie wizyty, Lista wizyt, Pobyty szpitalne, Informacje podstawowe, Załączniki, Konto, SMS, Stałe leki, Formularze, Oświadczenia eWUŚ, Kalendarz szczepień
    Kartoteka pacjenta Medyc - Jak działa?

    W zakładce Konto można:

    • Wysłać zaproszenie do pacjenta w celu utworzenia konta w Portalu Pacjenta
    • Sprawdzić historię wysłanych wiadomości SMS

    Wszelkie zmiany wprowadzone w kartotece pacjenta należy zatwierdzić, klikając przycisk Zapisz.

    Oprogramowanie Medyc pozwala na efektywne zarządzanie danymi pacjentów, co przekłada się na lepszą organizację pracy w placówkach medycznych oraz poprawę jakości świadczonych usług.

    Przekonaj się, jak nasz program może poprawić funkcjonowanie Twojej placówki. Testuj Medyc przez 30 dni za darmo! Skontaktuj się z naszym doradcą, aby umówić się na darmową wersję demo i usprawnić swoją pracę.

      regulaminu aplikacji i zapoznałem się z Obowiązkiem Informacyjnym.

      Czy jest możliwość tworzenia własnej karty wizyty?

      Tak jest taka możliwość. Kartę wizyty można utworzyć z standardowych pól jak np. diagnoza czy recepty oraz można dodawać własne pola i rozmieszczać je według własnego uznania na karcie.

      Czy do wydruku wizyty można wybrać pola które mają być wydrukowane?

      Tak, przed wydrukiem jest opcja by wybrać które pola mają znaleźć się na wydruku oraz można zmienić nazwę nagłówka wydruku.

      Czy mogę mieć wiele kart wizyt?

      Tak każdy specjalista może mieć wiele kart wizyt i w zależności od pacjenta lub typu usługi zmieniać je podczas wizyty.

      Czy dostęp do dokumentacji medycznej posiadają również inni użytkownicy jak rejestracja?

      Domyślnie nie. Osoba pracująca w rejestracji zazwyczaj nie jest upoważniona do wglądu w dokumentację medyczną. Jeśli jest taka potrzeba, system daje możliwość nadania takich uprawnień pracownikom administracji.

      sprawdź nasze pakiety na start

      Potrzeby każdej placówki są inne. Wybierz gotowe pakiety lub sprawdź dostępne moduły.
      Złożymy dla ciebie system szyty na miarę. PŁAĆ TYLKO ZA TO, Z CZEGO NAPRAWDĘ KORZYSTASZ.
      skontaktuj się z doradcą:
      +48 697 006 797
      kontakt@medyc.pl